Σελίδες

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Review : H&M Nudes eyeshadows palette

Γεια σας beauties,τι κάνετε;
Πφφ επιτέλους άφησα για λίγο τα διαβάσματα και είπα να σας μιλήσω για μια παλέτα που πήρα πριν κανένα δίμηνο από τα H&M.


Όπως βλέπετε πρόκειται για μία τριπλή παλέτα με γήινες αποχρώσεις.
Η συσκευασία της είναι πολύ χαριτωμένη, και αυτό που μου τράβηξε την προσοχή από την αρχή ήταν το σχέδιο της δαντέλας που υπάρχει στην μπροστινή πλευρά της(so cute :p).


Η παλέτα  περιλαμβάνει μια άσπρη σκιά,μία μπεζ που ροζίζει λιγάκι και μία καφέ.
Η άσπρη και η καφέ έχουν matt υφή ενώ η μπεζ είναι πιο shimmery.Η ποιότητα τους είναι αρκετά καλή και όπως βλέπετε γράφουν πολύ καλά και χωρίς primer, είναι λίγο powdery αλλά μικρό το κακό.
Η τιμή της αρχικά ήταν στα 3,95 ευρώ αλλά εγώ την βρήκα σε προσφορά στα 1 ευρώ!!!
Μαζί με αυτήν υπήρχε και μία άλλη παλέτα της ίδιας φιλοσοφίας με πιο σκούρες αποχρώσεις που ονομαζόταν Smokey eyeshadows.

Η τελική μου άποψη;
Νομίζω ότι είναι πολύ βολικό προϊόν για να το έχεις στην τσάντα σου, η ποιότητα των σκιών είναι πολύ καλή αν σκεφτεί κανείς ότι έκανε μόνο 1 ευρώ, και έχει και πολύ γλυκό packaging!!
Για μένα κορίτσια αξίζει!!Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, μιας και δεν την έχω ξαναδεί στο κατάστημα εδώ στην περιοχή μου αλλά αν την βρείτε αγοράστε την!!

Φιλιά πολλά 
Sophia

6 σχόλια: