Σελίδες

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

13 favorites of 2013: Dina's edition!! ♥

Hey my beauties!!!!
Μου λείψατε πάρα πολύ! Τι κάνετε πώς είστε; Ελπίζω να είστε όλες πάρα πολύ καλά εγώ είπα να κάνω ένα διάλειμμα από το διάβασμα και δεν θα μπορούσα αλλιώς να χαλαρώσω από το να κάνω ένα post μόνο για εσάς! Είναι λοιπόν η σειρά μου να σας πω τα δικά μου 13 αγαπημένα για το 2013 αν και λίιιγο καθυστερημένα αλλά δεν έβρισκα χρόνο καθόλου τόσο καιρό με την εξεταστική. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!!!!



1. Sephora body butter vanilla: Χάνω απλά τα λόγια μου για το συγκεκριμένο προιόν! Το συγκεκριμένο body butter δεν είναι σαν του body shop, είναι πιο ρευστό όχι σαν βούτυρο παγωμένο όπως αποκαλώ αυτά του body shop, είναι απαλή η υφή του και απαλό στο δέρμα όταν το απλώνεις. Το αγόρασα λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων και έχει μπει επάξια στα 13 αγαπημένα του 2013!! Μυρίζει φυσικά αυθεντική βανίλια και μερικές φορές το συνδυάζω με το body spray από τα The body shop με άρωμα βανίλια και απλά τα λατρεύω!! Η μυρωδιά από το body butter δεν μπορώ να πω πως κρατάει πολλές ώρες στο δέρμα μου αλλά το διατηρεί απαλό και τα ρούχα μου μυρίζουν και αυτά για λίγο από αυτό το εκπληκτικό άρωμα! Λατρεύω το άρωμα της βανίλιας αλλά το διακριτικό όχι το πολύ έντονο.

2. Garnier fructis miraculous oil: Πρόκειται για το γνωστό σε όλους λαδάκι μαλλιών που εγώ υπεραγαπώ! Και αυτό γιατί τρελαίνομαι να το βάζω σε νωπά μαλλιά όταν βγαίνω από το μπάνιο και μετά ξεμπερδεύονται πανεύκολα. Το χρησιμοποιώ επίσης μια φορά στο τόσο σαν θεραπεία στις άκρες, το τοποθετώ, κοιμάμαι το βράδυ και το πρωί λούζομαι. Δεν λαδώνει τα μαλλιά τουλάχιστον τα δικά μου,τα αφήνει πάρα πολύ μαλακά και μπορείς να βάλεις μια σταγόνα και σε στεγνά μαλλιά για πιο λαμπερό και λείο αποτέλεσμα. Α! Και κάτι τελευταίο μυρίζει υπέροχα και είναι και οικονομικό!!

3. Zara black amber: Το αγαπημένο μου άρωμα για φέτος το χειμώνα και φθινόπωρο του 2013! Έχει μια ασυνήθιστη μυρωδιά μπορώ να πω, πικάντικη, εθιστική και ζεστή. Το φορούσα και το φοράω κάθε μέρα σχεδόν, απλά το λατρεύω!! Είναι στη συσκευασία των 50ml και κρατάει αρκετό καιρό, ενώ το άρωμά του δεν θα έλεγα ότι διαρκεί πάρα πολύ στο δικό μου δέρμα, αλλά δεν εξατμίζεται και αμέσως.

4. Rimmel stay matte pressed powder: Χρησιμοποιώ αυτή την πούδρα πάρα πολύ καιρό από το καλοκαίρι ακόμα και ήδη την έχω λατρέψει. Σας έχω ξαναμιλήσει γι'αυτή στα αγαπημένα καλοκαιριού. Τι να πω για τη συγκεκριμένη; Δεν έχω βέβαια τεράστιο πρόβλημα με λιπαρότητα αλλά κάνει ματ το δέρμα και διαρκεί και επίσης μου αρέσει που είναι σαν διάφανη και δεν έχει χρώμα για κάλυψη οπότε την φοράω απαλά σε όλο το πρόσωπο χωρίς να φαίνομαι παστωμένη.

5. Maybelline fit me concealer: Άλλο ένα προιόν πολυαγαπημένο για το 2013 είναι το συγκεκριμένο concealer από τη Maybelline. Σας έχω ξαναμιλήσει γι'αυτό και έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Το έχω στην απόχρωση 15 και ταιριάζει απόλυτα στο χρώμα του δέρματός μου. Το χρησιμοποιώ για κάτω από τα μάτια διότι φωτίζει πολύ ωραία την περιοχή και κάνει ξεκούραστο το βλέμμα. Αν έχω καμία ατέλεια όπως σπυράκι ή κοκκινίλα το χρησιμοποιώ για να τα καλύψω και κάνει πολύ καλή δουλειά και γι'αυτό το σκοπό. Είναι απλά τέλειο!

6. Elixir nail polish in 215: Το πρώτο μου φθινοπωρινό βερνίκι νυχιών ήταν το συγκεκριμένο και δεν έχω σταματήσει να το φοράω όλο το χειμώνα. Είναι ένα σκούρο μωβ μελιτζανί χωρίς shimmer ή κάτι τέτοιο πολύ ζεστό και χειμερινό.

7. Neutrogena Norwegian Formula Lip Care SPF20: Είναι το αγαπημένο μου liposan ever!!! Κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά, απίστευτη ενυδάτωση είναι κάτι που έψαχνα καιρό μη σας πω χρόνια! Έχει δείκτη προστασίας 20 αλλά δεν αφήνει μια "ασπρίλα" που αφήνουν άλλα liposan με δείκτη προστασίας. Είναι πολύ καλό σας το συνιστώ.

8. Real Techniques Makeup Brushes: Δεν έχω κάτι να πω για αυτά τα πινέλα! Είναι τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει και τα αγαπημένα μου δεν τα αποχωρίζομαι με τίποτα!! Κάνουν απίστευτη δουλειά στο μακιγιάζ και θέλω πολύ να ολοκληρώσω τη συλλογή μου  και με άλλα πινέλα της ίδιας εταιρίας. Αναλυτικό post μπορείτε να δείτε και εδώ.

9. Rimmel Kate Moss lipstick in 107: Είναι το πρώτο μου σκούρο του κρασιού χρώμα κραγιόν και το αγόρασα πριν τις γιορτές. Παρόλα αυτά μπήκε αμέσως στα αγαπημένα του 2013 ασχέτως εάν μετά από λίγο καιρό από τότε που το πήρα το έτος αυτό έφευγε αλλά πιστεύω πως θα είναι ένα αγαπημένο και για το 2014. Γενικά φοβόμουν να δοκιμάσω τέτοιο χρώμα κραγιόν γιατί πίστευα ότι δεν θα μου πηγαίνει αλλά τελικά είπα να δοκιμάσω και εγώ βρε παιδιά και πράγματι πήρα πολλά ωραία κοπλιμέντα και έτσι ενθαρρύνομαι και το φοράω συχνά! 

10. Ikea vanilla candle: Εντάξει έχω τρέλα όπως έχετε καταλάβει με το άρωμα βανίλια. Μου αρέσει πάρα πολύ σε κερί και γι' αυτό το συγκεκριμένο το παίρνω και το ξαναπαίρνω από τα ΙΚΕΑ γιατί το λατρεύω. Όλο το δωμάτιο μοσχομυρίζει!! 



11. Maybelline the falsies black drama: Θα την παίρνω ξανά και ξανά και ξανά μέχρι να βαρεθώ! Την λατρεύω απλά.Όλο το 2013 αυτή χρησιμοποιούσα και θα συνεχίσω πιστεύω εκτός αν δοκιμάσω καμία άλλη μόνο και μόνο για αλλαγή!

12. Walking Dead series: Λατρεμένη όσο δεν πάει αμερικάνικη σειρά για το 2013!! Έχω τρελό κόλλημα!! Απλά χοροπηδάω από τη χαρά μου όταν βγαίνει καινούργιο επεισόδιο!! :D 



13. Dove deodorant original + Dove body milk essential nourishment original: Και το τελευταίο αγαπημένο για το 2013 δεν είναι ένα αλλά δύο μαζί κορίτσια και τα έβαλα μαζί γιατί δεν μπορώ να τα διαχωρίσω. Το αποσμητικό και η κρέμα σώματος είναι και τα δύο στην ίδια κλασική μυρωδιά της Dove που λατρεύω!! Το αποσμητικό είναι αυτό που νομίζω πως κατασταλάξει επιτέλους γιατί έχω δοκιμάσει πολλά και διάφορα στο παρελθόν. Η κρέμα σώματος είναι και αυτή ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ!!! Για πολλά χρόνια όχι μόνο για το 2013, η κλασική αυτή μυρωδιά απαλότητας και μωρού με τρελαίνει απλά!!! Η κλασική μυρωδιά της Dove πιστεύω είναι η καλύτερη!!

Αυτά από μένα κορίτσια!!

Φιλιά πολλά τα λέμε στο επόμενο post και μείνετε συντονισμένοι γιατί έρχεται έκπληξη!
Dina xoxo 

6 σχόλια: