Σελίδες

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

First Impressions : Vichy Ideal Anti Dark Spot Tinted 3 in 1 Spf 50


Καλησπέρα ομορφιές μου

   Εδώ και αρκετό καιρό σκεφτόμουν να ξεκινήσω αυτή την νέα σειρά στο blog στην οποία θα μοιράζομαι  μαζί σας τις πρώτες εντυπώσεις μου από διαφορά προϊόντα και κυρίως από δείγματα τα οποία δεν έχω την δυνατότητα να δοκιμάσω πολλές φορές για να δω αν μου αρέσει η όχι το εκάστοτε προϊόν οπότε αυτή η πρώτη εντύπωση παίζει σημαντικό ρόλο στον αν θα επιλέξω να αγοράσω τελικά το προϊόν ή όχι..


   Το προϊόν που θα δοκιμάσουμε σήμερα είναι η Ideal Anti Dark Spot Tinted 3 in 1 Spf 50 από την Vichy η οποία ουσιαστικά είναι μία κρέμα περιποίησης 3 σε 1 κατά των κηλίδων η οποία περιέχει χρώμα αλλά και δείκτη προστασίας (spf) 50+ .

Πάμε να τη δοκιμάσουμε;;





   Μου άρεσε πάρα πολύ κορίτσια και σίγουρα θα την αγοράσω και σε full size όταν μου τελειώσει κάποια από τις αντηλιακές που έχω ήδη ανοιχτές.
   Έχει φοβερή κάλυψη, προσωπικά μου θύμισε στο θέμα της κάλυψης την BB Cream της Garnier για λιπαρές επιδερμίδες! Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς από τις φωτογραφίες μου κάλυψε αρκετά καλά τις κοκκινίλες και τα σημάδια που είχα. Μετά από 2-3 ώρες μου εμφάνισε λιπαρότητα αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για αντηλιακή κρέμα οπότε κάτι τέτοιο είναι λογικό.

   Αν έχετε θέμα με τις πανάδες και τις κηλίδες και ψάχνετε μια αντηλιακή κρέμα με χρώμα η οποία θα σας προσφέρει κάλυψη τότε θα σας πρότεινα να την δοκιμάσετε.

Θα ήθελα πολύ να μάθω τη γνώμη σας beauties για το συγκεκριμένο προϊόν αλλά και την γνώμη σας για την νέα αυτή σειρά αναρτήσεων!

Φιλιά

Sofia

6 σχόλια:

  1. Δεν δινει τελεια καλυψη,αλλα αρκετη για ομοιομορφια.. Δεν την εχω δοκιμασει αλλα φαινεται αρκετα καλη! Φιλια κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Κωνσταντίνα μου όντως η καλυψη δεν είναι full αλλά σε αντίθεση με κάποιες άλλες αντηλιακές κρέμες με χρώμα που έχω δοκιμάσει θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ καλή!! Φιλιά :) :*

      Διαγραφή
  2. Εμενα τηβ συγκεκριμενη την ειχε σε φουλ size η μαμα μου και τη δοκιμασα. Εχω μικτό δερμα και τη βρηκα αρκετα λιπαρή και συν οτι έτσουζα καπως στα ματια στη θάλασσα... αλλα στη φωτο δειχνει πολυ καλη! Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αλήθεια? Κρίμα, και ήθελα να την αγοράσω για να την έχω μαζί μου στις διακοπές :(

      Διαγραφή
  3. Μετά από τη φώτο που είδα θα είναι σίγουρα μέσα στο καλάθι των επόμενων αγορών μου! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμμμ μαλλον θα ειναι η επομενη αγορα αφου μου τελειωνει μια αντιστοιχη του κορρε που εχω .Με επεισες.Τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή