Σελίδες

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Review : Sostar Ενυδατική κρέμα προσώπου με αλόη ,έλαιο argan και ουρία


Ομορφιές μου,


   Καλησπέρα τι μου κάνετε; Το ξέρω πως έχουμε πάρα πολύ καιρό να τα πούμε αλλά λίγο το καλοκαίρι, οι διακοπές έπειτα η δουλειά καταλαβαίνετε δεν είχα τη διάθεση αλλά ούτε και χρόνο για να ασχοληθώ με το blog. Όμως επέστρεψα δριμύτερη και με φοβερή διάθεση!!

   Στο σημερινό post το οποίο όπως βλέπετε και από τον τίτλο είναι ένα review post θα μιλήσουμε για την ενυδατική κρέμα προσώπου με αλόη, έλαιο argan και ουρία από την Sostar.



   Η Sostar είναι μία ελληνική φαρμακευτική εταιρεία, τα προϊόντα της οποίας μπορείτε να βρείτε σε επιλεγμένα φαρμακεία αλλά και online. Για περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία,τα προϊόντα της αλλά και τα σημεία πώλησης της μπορείτε να επισκεφτείτε το site της εταιρείας εδώ.

" Ενυδατική κρέμα ημέρας με αλόη, έλαιο argan, και ουρία. Ενυδατώνει βαθιά την επιδερμίδα ενώ επαναφέρει την φυσική της υγρασία. Χάρη στα συστατικά της αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και απαλή. Για όλους τους τύπους δέρματος."


   Την συγκεκριμένη ενυδατική κρέμα την χρησιμοποιώ non stop περίπου 5 μήνες τώρα και δυστυχώς μου τελειώνει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση σίγουρα θα την ξανά αγοράσω! Κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται και το καλύτερο κοστίζει περίπου 3 ευρώ ανάλογα με το από που θα την προμηθευτείτε και είναι Parabens Free.

   Το περίεργο με αυτή την κρέμα είναι ότι στην αρχή δεν μου άρεσε καθόλου μέχρι που συνειδητοποίησα ότι δεν θέλει να χρησιμοποιείς πολύ προϊόν. Κατά την γνώμη μου λόγο της σύστασης της, η οποία είναι σαν gel, η συγκεκριμένη ενυδατική κρέμα θα αρέσει πολύ σε όσες έχουν μεικτή/λιπαρή επιδερμίδα. 

   Αυτήν ήταν λοιπόν beauties η γνώμη μου για την ενυδατική κρέμα από την Sostar! Θα χαρώ πολύ να μάθω αν την έχει δοκιμάσει κάποια από εσάς και ποια η γνώμη σας.


Φιλιά

Sofia

4 σχόλια:

  1. Έχω πάθει πλάκα με την τιμή... μόνο 3 ευρώ για μια κρέμα προσώπου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως Κατερίνα μου!Και είναι και απο φαρμακευτική εταιρεία!! Γενικά από ότι έχω δει όλα τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας ειναι πάρα πολύ οικονομικά!!

      Διαγραφή
  2. Τόσο οικονομικό προϊόν αξίζει σίγουρα μια δοκιμή ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Karamella μου, προσωπικά παρά την χαμηλή τιμή της,μου άρεσε πάρα πολύ!!

      Διαγραφή