Σελίδες

Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Review : Essence Stay All Day 16 Hours Long Lasting Concealer


Καλησπέρα ομορφιές μου,

   Το ξέρω ότι καθυστέρησα να ανεβάσω αυτό το post αλλά δυστυχώς δεν είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο τον μήνα που μας πέρασε!

   Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για το Stay All Day 16 Hours Long Lasting Concealer στην απόχρωση 02 Soft Beige από την Essence.





   Το Stay All Day Concealer είναι ένα πολύ ελαφρύ και απαλό concealer, το οποίο φωτίζει καταπληκτικά την περιοχή κάτω από τα μάτια. Η κάλυψη του είναι ελαφριά προς μέτρια οπότε αν έχετε σοβαρό πρόβλημα με μαύρους κύκλους θα σας πρότεινα να χρησιμοποιήσετε κάποιο corrector πρώτα και έπειτα το συγκεκριμένο concealer. Έχει κρεμώδη υφή και απλώνεται πολύ ωραία κάτω από τα μάτια. Η διάρκεια του είναι πάρα πολύ καλή αλλά δεν το έχω φορέσει 16 συνεχόμενες ώρες για να μπορέσω να σας πω αν όντως κρατάει τόσο.

   Δυστυχώς βγαίνει σε δύο μόνο αποχρώσεις την 01 Natural Beige η οποία έχει περισσότερο κίτρινους υποτόνους και την 02 Soft Beige η οποία έχει ροζ υποτόνους και η τιμή του είναι στα 3,50 ευρώ!!

   Αυτά από εμένα beauties μου, θα χαρώ πολύ να ακούσω τις γνώμες σας για το συγκεκριμένο προϊόν!!

Φιλιά

Sofia

3 σχόλια:

  1. είναι το αγαπημένο μου concealer για φωτεινότητα. Το αγοράζω συνέχεια :D χαχα! αλλά όντως άμα έχεις θέμα με μαύρους κύκλους δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μόνο του :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα δεν μου άρεσε, μάζευε στις λεπτές γραμμές και το χρώμα οξυδωνόταν με αποτέλεσμα να χάνεται η φωτεινότητα που πρόσφερε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το εχω δοκιμασει αλλα ισως το δοκιμασω γτ ειναι πολυ φτηνο οποτε και να μην μ αρεσει θα χασω λιγα χρηματα μονο. σιγουρα θα επελεγα αυτο με τους κιτρινους υποτονους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή