Σελίδες

Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Review : Benefit They're Real Tinted Lash Primer

Καλησπέρα beauties μου, τι μου κάνετε;

   Εδώ και πάλι με ένα νέο review για το They're Real Tinted Lash Primer από την Benefit, το οποίο είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω σε δείγμα πριν από περίπου ένα μήνα.

   Δεν είχε τύχει στο παρελθόν να δοκιμάσω κάποιο άλλο primer για τις βλεφαρίδες αλλά από όσα έχω δει να κυκλοφορούν στην αγορά όλα τους έχουν άσπρο χρώμα σε αντίθεση με αυτό της Benefit που έχει καφέ χρώμα και για το λόγο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν mascara, κάτι πολύ βολικό.





   Όπως βλέπετε η συσκευασία του είναι παραπλήσια με εκείνη της They're Real Mascara ενώ το βουρτσάκι του είναι ακριβώς το ίδιο.

   Το συγκεκριμένο primer για τις βλεφαρίδες μπορεί να φορεθεί είτε μόνο του για μία πιο φυσική εμφάνιση λόγο του καφέ του χρώματος είτε να φορεθεί κάτω από την mascara και να βελτιώσει την απόδοση της.

  Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις φωτογραφίες παρακάτω φορεμένο μόνο του το primer έδωσε ένα πολύ όμορφο φυσικό βλέμμα στις βλεφαρίδες μου. Τις διαχώρισε και τους έδωσε μήκος ενώ τις άφησε πάρα πολύ μαλακές. 
  Φορεμένο όμως κάτω από την mascara δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά στο μήκος ή στην απόδοση της mascara για τον λόγο αυτό τείνω να χρησιμοποιώ το primer μόνο του σαν mascara σε καθημερινή βάση για ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα. 


   Υ. Γ Θα ήθελα να σας πω beauties μου ότι το συγκεκριμένο primer το έχω χρησιμοποίηση μόνο με την I love Extreme Mascara της Essence την οποία και χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο οπότε μπορεί σε συνδυασμό με κάποια άλλη mascara το αποτέλεσμα να είναι διαφορετικό.


Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο primer για τις βλεφαρίδες; 

Αυτά από εμένα beauties.θα τα πούμε σύντομα με ένα νέο post!!

Φιλιά 

Sofia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου