Σελίδες

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Let's Talk about Face Masks : Ventus Beaute Aromatherapy

Καλησπέρα beauties μου,

  Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας την γνώμη μου για τις μάσκες προσώπου της εταιρίας Ventus beaute μία από τις αγαπημένες μου εταιρίες, για τα προϊόντα της οποίας και σας έχω ξαναμιλήσει και σας έχω εκθειάσει αρκετές φορές.

Πάμε να δούμε όμως ποιά είναι η γνώμη μου για τις συγκεκριμένες μάσκες;




1. Μάσκα με Πράσινο Άργιλο και Rosa Centifolia


  Μία πολύ καλή μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινο άργιλο και εκχύλισμα rosa centifolia. Καθαρίζει σε βάθος τους πόρους ενώ περιορίζει αρκετά την δημιουργία μαύρων στιγμάτων. Την συστήνω ανεπιφύλακτα ειδικά σε όσες έχετε μικτή/λιπαρή επιδερμίδα!


2. Μάσκα με Ginkgo Biloba και Αγγούρι



  Είναι μία συσφιγκτική και ενυδατική μάσκα ματιών με αγγούρι και εκχύλισμα ginko biloba. Η καλύτερη μάσκα ματιών που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής. Αν και δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα όπως μαύρους κύκλους ή σακούλες κάτω από τα μάτια η μάσκα αυτή με έχει βοηθήσει αρκετά στα μικροπρηξιμάτακια που έχω κατά καιρούς ενώ αφήνει την επιδερμίδα κάτω από τα μάτια μου πολύ ενυδατωμένη.


3. Μάσκα με Φυσικούς κόκκους Jojoba



  Η λιγότερο αγαπημένη μου μάσκα από τρεις. Όχι ότι δε είναι καλή σαν μάσκα ή δεν κάνει όσα υπόσχεται απλά προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο να χρησιμόποιω τέτοιου είδους μάσκες όταν χρησιμοποιώ ήδη κάποιο απολεπιστικό για τον ίδιο ακριβώς λόγο!! Anyway..η συγκεκριμένη μάσκα περιέχει πολύ μικρούς κόκκους jojoba οι οποίοι καθαρίζουν πολύ καλά την επιδερμίδα χωρίς να την ερεθίζουν.


  Περισσότερες πληροφορίες για τις συγκεκριμένες αλλά και πολλές ακόμη  μάσκες της συγκεκριμένης εταιρίας μπορείτε να βρείτε και στο site της DMB Hellas (εδώ).

  Τις συγκεκριμένες μάσκες μπορείτε να τις βρείτε στα Hondos Center καθώς και στα περισσότερα καταστήματα καλλυντικών σε πολύ οικονομική τιμή ενώ συχνά θα τις βρείτε και σε προσφορά 1+1 δώρο.

Αυτή ήταν λοιπόν beauties η γνώμη μου για τις μάσκες της Ventus Beaute Aromatherapy. Θα χαρώ να μάθω αν έχετε δοκιμάσει κάποια από τις μάσκες και την γνώμη σας για αυτές.

Φιλιά πολλά

Sofia

5 σχόλια:

  1. Κι εγώ πήγα στα hondos πριν λίγο καιρό και τις βρήκα 1+1, οπότε τις πήρα όλες να τις δοκιμάσω! Εκτός από το scrub, δεν έχω δοκιμάσει κάποια μάσκα ακόμη. Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μάσκα με την πράσινη άργιλο ακούγεται ενδιαφέρουσα, γενικά λατρεύω πράσινη άργιλο! Φιλιά πολλά Σοφία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά!!!!Σου εύχομαι να είναι άκρως δημιουργική και γεμάτη η νέα χρονιά..Σε έχω βραβεύσει με το Liebster award.. τσέκαρέ το στο blog μου http://beautyflyeffect.blogspot.gr/2016/01/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή