Σελίδες

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

What's In My Travel Makeup Bag 🌴

Καλησπέρα ομορφιές μου,

Τι μου κάνετε; Καιρό έχουμε να τα πούμε το ξέρω αλλά τώρα επέστρεψα και σας ετοιμάζω πολύ ωραία και συναρπαστικά πραγματάκια στο εγγύς μέλλον οπότε μην ξεχνάτετε να μας ακολουθείτε στα social media γιατί από εκεί θα ενημερώνεστε πρώτοι για όλα τα νέα.

Πίσω όμως στο θέμα μας.

    Αυτήν την εβδομάδα επιτέλους θα πάω και εγώ για λίγες μερούλες διακοπές και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας το τι θα πάρω μαζί μου από άποψη καλλυντικών. Δεν θα είναι πολλά βέβαια γιατί συνήθως δεν βάφομαι όταν πηγαίνω διακοπές.





   Αρχικά από foundation θα πάρω μαζί μου το Nude Magique Cushion Foundation από την L'oreal καθώς δίνει ένα πολύ ελαφρύ και λαμπερό αποτέλεσμα γεγονός που το καθιστά ιδανικό για τις διακοπές. Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο προϊόν μπορείτε να βρείτε εδώ.

   Από πούδρες δεν θα πάρω κάποια μαζί μου καθώς δεν τις χρησιμοποιώ τώρα το καλοκαίρι. Το μόνο προϊόν που θα πάρω μαζί μου και είναι σε μορφή πούδρας είναι το Sea Flower Bronzing Powder από τον Korres και το οποίο πλέον ξέρετε πόσο το αγαπάω. Το χρησιμοποιώ καθημερινά είτε σαν bronzer είτε σαν ρούζ είτε σαν σκιές. Είναι ένα προϊόν που μου έχει λύσει τα χέρια.

   Θα πάρω επίσης μαζί μου το μολυβάκι φρυδιών από την Essence στην απόχρωση Brown, το μολύβι χειλιών από την Emily στην απόχρωση 211 καθώς και το μολύβι ματιών από την Manhattan στην απόχρωση 12.
 
   Από Mascaras θα πάρω μαζί μου την They're Real Tinted Primer για την οποία επίσης σας έχω μιλήσει σε αναλυτικό post (εδώ), η οποία έχει αρχίσει να στεγνώνει και για το λόγο αυτό θέλω να την τελειώσω.

   Από πινέλα θα πάρω μόνο 2 πολύ βασικά πινέλα μαζί μου. Ένα πινέλο για ρουζ από την Oriflame και ένα απλό blending brush από το ebay.

   Τέλος από κραγιόν αποφάσισα να πάρω μαζί μου 3. Το Velvet Matte Lipstick από την Golden Rose στην απόχρωση 07, από την κλασσική σειρά της Lovie την απόχρωση 66 και τέλος από τα υγρά κραγιόν των Sephora την απόχρωση 01.

   Αυτά είναι λοιπόν beauties τα προϊόντα που βρίσκονται στο τσαντάκι με τα καλλυντικά που θα πάρω μαζί μου στις διακοπές. Θα χαρώ να μάθω τα προϊόντα που επιλέξατε εσείς να πάρετε μαζί σας στις διακοπές.

Φιλιά πολλά

Sofia



4 σχόλια:

  1. Την bronzing powder απο Korres τη θέλω σαν τρελή! Είμαι σίγουρη οτι ειναι ιδανική ιδίως για τις διακοπές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φανταστικό! Πέρνω αυτό μαζί μου και δεν χρειάζομαι κάτι άλλο! Είναι ένα προίον πασπαρτού!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Λίγα και καλά! Τα κραγιόν από golden rose νομίζω πως δε θα λείψουν από κανένα νεσεσέρ! Καλές διακοπές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, Θεωρώ πως στις διακοπές δεν χρειαζόμαστε και τόσα πολλά καλλυντικά!! Σε ευχαριστώ πολύ Penny μου :)

      Διαγραφή