Σελίδες

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Samples of The Month : Avon, That's Better, Frezyderm, Marvis, PlacAway

Καλημέρα beauties!

Χρόνια πολλά να ευχηθώ σε όλες τις μανούλες που γιορτάζουν σήμερα!

Το σημερινό post όπως βλέπετε και από τον τίτλο είναι ένα Samples of the Month δηλαδή τα δείγματα που χρησιμοποίησα το μήνα που μας πέρασε. Πάμε να σας τα δείξω;




1. Frezyderm Ac-Norm Seb Adsorb Κρέμα προσώπου :  Η συγκεκριμένη κρέμα προσώπου απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες και βοηθάει στην άμεση προσρόφηση και ρύθμιση της λιπαρότητας. Έχει λεπτόρρευστη υφή και απορροφάτε αμέσως από την επιδερμίδα μου. Αφήνει ενυδατωμένο το πρόσωπο μου χωρίς να το αφήνει λιπαρό. Σίγουρα θα την δοκιμάσω και σε full size για να δω αν πραγματικά βοηθάει στην ρύθμιση της λιπαρότητας του δέρματος.

2.  Avon Nutra Effects Radiance Κρέμα προσώπου : Μία ακόμη πολύ καλή κρέμα προσώπου με spf20 από την Avon. Η συγκεκριμένη ενυδατική κρέμα προσώπου απευθύνεται σε όλους τους τύπους δέρματος. Απορροφάτε γρήγορα από την επιδερμίδα ενώ την αφήνει πολύ απαλή και ενυδατωμένη. Το μόνο αρνητικό της, η μυρωδιά της η οποία έμενε στο δέρμα μου για αρκετή ώρα κάτι που προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου στις κρέμες προσώπου.

3.  That's Better After Party Secret Serum : Ο συγκεκριμένος ορός αποκατάστασης υπόσχεται ότι και με ελάχιστες ώρες ύπνου το δέρμα δείχνει ανανεωμένο και ξεκούραστο ενώ σβήνει άμεσα τα σημάδια της κούρασης. Μμμ δεν ξέρω τη να σας πω για τον συγκεκριμένο ορό beauties. Δεν έχω ταλαιπωρημένη επιδερμίδα ούτε έτυχε να ξενυχτήσω το χρονικό διάστημα που τον δοκίμαζα για να σας πω αν κάνει ότι υπόσχεται. Έχει ένα πολύ ωραίο και χαρακτηριστικό άρωμα ενώ λόγο της κολλώδες υφής του λειτουργεί άψογα σαν primer κάτω από το makeup.

4.  That's Better This is A Body Cream Κρέμα σώματος : Θα το χαρακτήριζα περισσότερο σαν Body Butter παρά σαν κρέμα σώματος. Έχει πολύ πλούσια υφή. Ενυδατώνει πολύ καλά το δέρμα ενώ έχει και αυτό την ίδιο ωραίο χαρακτηριστικό άρωμα όπως όλα τα προϊόντα της εταιρίας That's Better. 


5. Marvis Amarelli Licorice Οδοντόκρεμα : Τόσα χρόνια βλέπω τις Αμερικανίδες youtubers να εκθιάζουν τις συγκεκριμένες οδοντόκρεμες οπότε όταν βρήκα αυτές τις μίνι συσκευασίες στα Hondos Center δεν αντιστάθηκα και τις πήρα να τις δοκιμάσω. Αυτή με τη γεύση γλυκόριζας είναι αυτη που μου άρεσε περισσότερο από τις δύο και αυτό λόγο της γλυκιάς της γεύσης, Κατα τ' άλλα ήταν μία καλή οδοντόκρεμα.

6. PlacAway Όδοντόκρεμα με φθόριο : Δυστυχώς η συγκεκριμένη οδοντόκρεμα δεν μου άρεσε καθόλου και αυτό λόγου του φθορίου που περιέχει. Καθαρίζει πάρα πολύ καλά τα δόντια αλλά κάθε φορά που την χρησιμοποιούσα έπρεπε μετά να βουρτσίσω τα δόντια μου με κάποια άλλη οδοντόκρεμα για να φύγει αυτή η γεύση του φθορίου που άφηνε.

7. Marvis Classic Strong Mint Οδοντόκρεμα :  Κατά την γνώμη μου μία απλή κλασική οδοντόκρεμα με γεύση μέντας. Δεν αξίζει να δώσετε τόσα χρήματα για την συγκεκριμένη οδοντόκρεμα ενώ υπάρχουν στο εμπόριο πιο οικονομικές οδοντόκρεμες με γεύση μέντας που κάνουν εξίσου την ίδια καλή δουλειά με αυτήν.

Εσείς beauties έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;
Ποια η γνώμη σας;

Φιλιά

Sofia


2 σχόλια:

  1. Την κρέμα προσώπου από Frezyderm την είχα αγοράσει πριν ένα χρόνο και κάνει πολύ καλή δουλειά και είναι ότι πρέπει για τις επιδερμίδες στις οποίες απευθύνεται! Θα σε βολέψει σίγουρα αν είσαι λιπαρή με τάσεις ακμής! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την συγκεκριμένη κρέμα προσώπου μου την είχε συστήσει και η δερματολόγος μου καθώς έχω λιπαρή αλλά με αρκετά ξηρά σημεία επιδερμίδα!! Σίγουρα θα την αναζητήσω μολις μου τελειώσει μία άλλη κρέμα που δοκιμάζω αυτην την περίοδο!! :*

      Διαγραφή