Σελίδες

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Review : Hair Serum - Silicone by Ventus Beaute Aromatherapy

Καλησπέρα ομορφιές μου,

   Σήμερα σας έχω ένα σύντομο Review post για την σιλικόνη μαλλιών από την γνωστή πλέον σε όλους μας Ventus Beaute Aromatherapy!!




   Πριν σας πω όμως την γνώμη μου, θα ήθελα να αναφέρω μερικές πληροφορίες και χρήσεις της σιλικόνης για τα μαλλιά γιατί μπορεί μερικές από εσάς όπως και εγώ να μην γνωρίζετε πολλά πάνω σε αυτό το θέμα.

   Η σιλικόνη είναι ένα προϊόν ευρέως διαδεδομένο για την περιποίηση των μαλλιών. Δίνει λάμψη και βοηθά στο καλύτερο ίσιωμα των μαλλιών, χωρίς να τα επιβαρύνει. Γενικά η σιλικόνη λειτουργεί καλύπτοντας τα μαλλιά με μια λεπτή αδιάβροχη επένδυση, προστατεύοντας τα έτσι από την φθορά ενώ κάνει τα μαλλιά σας πιο μαλακά, λιγότερο μπερδεμένα και βοηθάει στην μείωση του φριζαρίσματος. Χρησιμοποιείται σε νωπά η στεγνά μαλλιά στις άκρες των μαλλιών όπως και τα λάδακια μαλλιών.

   Ποια είναι η γνώμη μου όμως πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν; 
Μου αρέσει πάρα πολύ, δεν έχει καθόλου λιπαρή υφή, απορροφάται σχεδόν κατευθείαν από τα μαλλιά μου και έχει μία πολύ ευχάριστη μυρωδιά που προσωπικά μου θυμίζει φρεσκάδα. Εμπεριέχει Maroccan Argan και λάδι ελιάς,  καταλαβαίνετε δηλαδή ότι είναι πολύ θρεπτικό για τα μαλλιά σας. Η συσκευασία του είναι στα 120 ml, ενώ χρειάζεστε την ελάχιστη ποσότητα, οπότε το προϊόν αυτό θα σας κρατήσει πάρα πολύ καιρό, ενώ είναι και πολύ οικονομικό.

Αυτά από μένα beauties, ποια η γνώμη σας; 

Φιλιά 

Sofia

4 σχόλια:

  1. Συμφωνώ με το review, μου αρέσει και εμένα αυτή η σιλικόνη και η μυρωδιά της απλά δεν παίζεται! :) Μόνο που νομίζω ότι είναι 60ml και όχι 120, αλλά και πάλι θες λίγη ποσότητα, οπότε κρατάει πολύ καιρό! Φιλιά Σοφία μου! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω χρόνια να βαλω σιλικόνη... το έχω ρίξει στα λαδάκια :P ίσως αυτή είναι μια καλή επιλογή για να τα συνδυάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή