Σελίδες

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Review : L'oreal Skin Perfection Advanced Correcting Serum

Καλησπέρα beauties!!

  Τι μου κάνετε; Έχουμε καιρό να τα πούμε αλλά δυστυχώς τρέχω με την σχολή και την πτυχιακή  και δεν μου μένει καθόλου χρόνος.
  Σήμερα θα σας μιλήσω για το serum της σειράς Skin Perfection της L'oreal το οποίο χρησιμοποιώ ανελλιπώς τον τελευταίο μηνά!!
   Η συγκεκριμένη σειρά απευθύνεται σε νεανικές επιδερμίδες ηλικίας 20-30 χρονών και περιλαμβάνει συνολικά μία ενυδατική κρέμα, μία bb cream,ένα προϊόν magic touch που ουσιαστικά βοηθάει στο σβήσιμό των ατελειών  και έναν ορό τελειοποίησης για τον οποίο και θα σας μιλήσω.



  Ο συγκεκριμένος ορός υπόσχεται ότι βοηθάει στην τελειοποίηση της υφής της επιδερμίδας,ότι συσφίγγει τους πόρους και ότι ζωντανεύει τον τόνο της και τον κάνει ομοιόμορφο. 
  Είναι ένα προϊόν που εφαρμόζεται στην επιδερμίδα μας πριν την ενυδατική ή και μόνο του σε καθαρή επιδερμίδα.
  Προσωπικά κορίτσια είμαι πολύ ευχαριστημένη με αυτό το προϊόν,είδα διαφορά σε σχέση με τους πόρους μου,και για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό γιατί έχω αρκετά μεγάλους πόρους, το νιώθω ευχάριστο στην επιδερμίδα μου και αφήνει το δέρμα μου πολύ απαλό .Ό,τι ζητάω δηλαδή από ένα serum το συγκεκριμένο μου τα προσφέρει. Τώρα σε σχέση με τον τόνο της επιδερμίδας δεν έχω κάποιο πρόβλημα καθώς η επιδερμίδα μου είναι ανοιχτόχρωμη και για αυτό δεν μπορώ να έχω κάποια άποψη πάνω σε αυτόν τον τομέα.

  Έρχεται σε  μία πολύ χαριτωμένη ροζ γυάλινη συσκευασία με αντλία των 30 ml και η τιμή του ήταν γύρω  στα 14 ευρώ.

  Εσείς έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν; Ποια η γνώμη σας;

Φιλιά πολλά Sofia :*

2 σχόλια:

  1. καιρο τον γλυκοκοιταζω αυτο τον ορο αλλα δισταζω να τον παρω..μαλλον ηρθε η ωρα, ειδικα αν κανει δουλεια με τους πορους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή