Σελίδες

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Samples of the Month : Apivita, Vichy, Ducray, Avene


Καλησπέρα beauties,

Τι μου κάνετε; Πως τα περάσατε το Σαββατοκύριακο; Πήγατε για κανένα μπανάκι;
Εγω αν και δεν είχα πολύ ελεύθερο χρόνο το μπανάκι μου το έκανα..και το κατα ευχαριστήθηκα με τόση ζέστη που είχε.

Ας γυρίσουμε όμως στο θέμα μας.
Πριν λίγο καιρό είχα κάνει ένα post στο οποίο σας έλεγα την γνώμη μου για κάποια δειγματάκια που είχα δοκιμάσει και επειδή είδα ότι σας άρεσε σκέφτηκα σήμερα να σας μιλήσω για κάποια δειγματάκια που δοκίμασα μέσα αυτόν τον μήνα.



1. Idealia Life Serum από την Vichy :
 Τον ερωτεύτηκα αυτόν τον ορό. Αν και δεν είναι για την ηλικία μου γιατί όπως αναφέρει είναι ένας καθημερινός ορός για ηλικίες 30-45, εμένα μου έκατσε πολύ καλά. Αν και έχω λιπαρή επιδερμίδα το δέρμα μου είναι αρκετά αφυδατωμένο και το συγκεκριμένο προϊόν παρατήρησα ότι άφηνε την επιδερμίδα μου πολύ καλά ενυδατωμένη-λεία και σούπερ απαλή και η μυρωδιά του ήταν πολύ ευχάριστή. Αν είστε κοντά στις ηλικίες αυτές θα σας πρότεινα να τον δοκιμάσετε.

2. Aqua Vita BB Cream από την Apivita : Η συγκεκριμένη BB Cream δεν έχει πάρα πολύ καιρό στην αγορά από όσο γνωρίζω, και επειδή είναι αρκετά ακριβή χάρηκα πάρα πολύ που σε μία παραγγελία μου από ηλεκτρονικό φαρμακείο μου δώσανε ένα δειγματάκι της για να το δοκιμάσω.
Η γνώμη μου΄; Να ξεκαθαρίσουμε ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΙΠΑΡΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ, δεν αναφέρει μάλιστα και κατι τέτοιο, οπότε αν έχετε μεικτή ή λιπαρή επιδερμίδα η συγκεκριμένη BB Cream δεν κάνει για σας. Σαν BB έχει μια πολύ καλή κάλυψη, το χρώμα της μου έκατσε πολύ καλά μιας και έχω πάρει λίγο χρωματάκι, απλώνεται ομοιόμορφα, έχει ένα ευχαριστώ άρωμα αλλά όπως σας είπα δεν κάνει για λιπαρές επιδερμίδες. Στο πρόσωπο μου, αφού την είχα σετάρει με πούδρα κρατούσε maximum 4 ώρες. Οπότε αν έχετε ξηρή ή κανονική επιδερμίδα θα σας την πρότεινα να την δοκιμάσετε αλλά αν όπως ξανα ανέφερα έχετε μεικτή ή λιπαρή επιδερμίδα καλύτερα να δοκιμάσετε κάποια άλλη.

3. Purete Thermale 3 in 1 Step Cleanser από την Vichy : Είναι ένα προϊόν ντεμακιγιαζ 3 σε 1 δηλαδή συνδυάζει γαλάκτωμα καθαρισμού-τονωτική λοσιόν-ντεμακιγιαζ ματιών. Αν σας αρέσουν αυτού του είδους τα προϊόντα νομίζω ότι θα το ευχαρηστηθείτε το συγκεκριμένο. Σε μένα παρατήρησα ότι αφαιρούσε αρκετά καλά το μακιγιάζ μου-δεν με έτσουζε στα μάτια αλλά εγώ επειδή είμαι από τα άτομα που αν δεν καθαρίσω το πρόσωπο μου με αφρό θεωρώ πως δεν είναι καθαρό, και επειδή το θεωρώ άσκοπο να χρησιμοποιώ δύο προϊόντα ντεμακιγιαζ, θα παραμείνω πιστή για το ντεμακιγιαζ μου στο  πολυαγαπημένο μου σαπούνι από την Apivita.

4. Keracnyl Acne Foaming Gel από την Ducray : Άλλο ένα καθαριστικό προσώπου που δυστυχώς με απογοήτευσε. Να τονίσω εδώ ότι δεν έχω ακνεικό δέρμα, οπότε να το έχετε στο νου σας. Σαν προϊόν είναι αρκετά καλό αλλά δεν κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ αφρό, όσο προϊόν και να βάλετε δεν κάνει σχεδόν καθόλου αφρό και αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που δεν μου άρεσε σαν προϊόν.Βασικά μπορώ να σας πω ότι σαν προϊόν είναι ίδιο με gel καθαρισμού της Avene, σαν σύσταση-μυρωδιά-δράση. Ολόιδιο, οπότε αν σας αρέσει αυτό της Avene θα σας αρέσει και το συγκεκριμένο.

5. Cleanance Solaire Sunscreen SPF 50 από την Avene : Και αφού μιλήσαμε για Avene θα κλείσουμε το συγκεκριμένο post με την αντηλιακή κρέμα προσώπου της Avene. Η συγκεκριμένη μου άρεσε πάρα πολύ, τόσο ώστε μόλις μου τελείωσε το δειγματάκι που βλέπετε, την παρήγγειλα και στην κανονική της συσκευασία. Ο λόγος που μου άρεσε τόσο; Το γεγονός ότι είναι τόσο λεπτόρρευστη που απορροφάτε αμέσως από το δέρμα μου, αφήνει ματ την επιδερμίδα μου και κάθεται σούπερ κάτω από το μακιγιάζ μου. Για αυτό και την χρησιμοποιώ κυρίως σε καθημερινό επίπεδο, για μέσα στην πόλη, ενώ για την παραλία που θέλω κάτι πιο "βαρύ" συνεχίζω να χρησιμοποιώ την αντηλιακή προσώπου με γιαούρτι από τον Korres.

Αυτά ήταν λοιπόν beauties τα δειγματάκια που δοκίμασα μέσα στον μήνα. Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά; Ποια η γνώμη σας;

Φιλιά

Sofia

4 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά! Θα ήθελα να δοκιμάσω τη bb cream της Apivita, αλλά πιστεύω πως θα μου είναι σκουρόχρωμη (όπως και όλες οι bb/cc δυστυχώς)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλα μου, το δικό μου δείγμα επειδή δεν το ανέφερα ήταν το medium οπότε για να σιγουρευτείς και να δεις αν σου κάνει η απόχρωση light θα σου πρότεινα να πας να κοιτάξεις κάποιο tester σε κάποιο φαρμακείο Φιλιά :)

      Διαγραφή
    2. Οπότε, θα την τσεκάρω όταν βρω κάποιο tester! Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! :)

      Διαγραφή
  2. Δοκιμάσα κ εγω το αντηλιακό της avene και το λάτρεψα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή