Σελίδες

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Τι έχω μέσα στην τσάντα θαλάσσης μου/ What's in my beach bag!


Hello beauties,
Τι μου κάνετε; 
Πριν λίγο γύρισα από την παραλία και σκέφτηκα να σας κάνω αυτό το post με το τι έχω μέσα στην τσάντα θαλάσσης μου!!!
Οπότε here it is....


Εννοείται ότι μέσα στην τσάντα μου υπάρχουν και η πετσέτα θαλάσσης το κινητό μου, τα γυαλιά ηλίου μου και το πορτοφόλι μου.
 Αλλά πάμε να σας δείξω τα πιο ενδιαφέροντα προϊόντα..

Ε εντάξει όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος δεν μπορώ να μην έχω μαζί μου το αντηλιακό προσώπου μου, όπως σας έχω δείξει και σε πιο παλιό post το αγαπημένο μου είναι αυτό με γιαούρτι και δείκτη προστασίας 50 από τον Korres, το αντηλιακό σώματος amber solaire από την Garnier το οποίο έχει δείκτη προστασίας 30. Στα πρώτα μπάνια συνήθως χρησιμοποιώ κάποιο αντηλιακό με δείκτη προστασίας 50 γιατί η αλήθεια είναι πως καίγομαι εύκολα αλλά τώρα που έχω πάρει λίγο χρώμα χρησιμοποιώ αυτό.
Ακόμα, από την ίδια σειρά της Garnier amber solaire δεν θα μπορούσα να μην είχα το λαδάκι μαυρίσματος! Γιατί ποτέ δεν έχεις μαυρίσει αρκετά :p 
Και φυσικά αφού προστατεύσαμε το πρόσωπο και το σώμα μας σειρά έχουν τα μαλλιά μας. Εντάξει το ξέρω το συγκεκριμένο δεν είναι αντηλιακό για τα μαλλιά αλλά τα σκασμένα είναι ακριβά οπότε χρησιμοποιώ αυτό και κάνει μια χαρά τη δουλειά του,  να ενυδατώνει τα μαλλιά μου μετά από την θάλασσα..και τα κάνει απίστευτα μαλακά και μυρίζουν ΥΠΈΡΟΧΑ. Love it!!!

Τέλος, αυτό που πάντα πάντα υπάρχει μέσα στην τσάντα θαλάσσης μου είναι ένα βιβλίο!! Αγαπώ τα βιβλία και μου αρέσει ιδιαίτερα να τα διαβάζω στην παραλία!!Τον τελευταίο καιρό ξαναδιαβάζω το One day του David Nicholls!
Πολύ όμορφο και συγκινητικό βιβλίο!



Αυτά από μένα!
Να περνάτε τέλεια!!
Φιλιά :) 
Sofia

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα πραγματάκια σου! Το One Day το διάβασα το περασμένο καλοκαίρι και με συγκίνησε ιδιαίτερα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το βιβλιο δεν το εχω διαβασει αλλα το Googlara Και μου φανηκε πολυ ενδιαφερον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ κλάμα Βασιλική μου, αν σε ενδιαφέρει έχει βγει και σε ταινία στην οποία παίζουν η Anne Hathaway και ο Jim Sturgess!!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή