Σελίδες

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Sephora lip stain Vs Bell permenant lip tint




Hello beauties!!!


Σήμερα πρόκειται να σας ταξιδέψoυμε στον κόσμο του απόλυτου φούξια!! Θα σας εκφράσουμε την γνώμη μας για δύο lip stain που έχουμε στη συλλογή μας. 

Αρχικά εγώ (Dina), πρόκειται να σας μιλήσω για το lip stain από τα Sephora, ένα κραγιόν σε κρεμώδη μορφή στην απόχρωση 06 Forever Fuchsia και έγινε το απόλυτο hit του καλοκαιριού για μένα. Ήταν μια αγορά που τη λάτρεψα, διότι ήταν κάτι που ήθελα από καιρό να αποκτήσω. Και ναι είναι δικό μου επιτέλους!!!  Αρχικά, η συσκευασία μοιάζει με lip gloss, όμως ανοίγοντάς το δεν θυμίζει σε τίποτα από τα κοινά lip glosses. Το χρώμα του είναι ένα αρκετά έντονο ανοιξιάτικο-καλοκαιρινό και όχι μόνο, φούξια με ελάχιστο shimmer το οποίο δεν διακρίνεται όταν το φοράς. Έχει διάρκεια πάνω από 4 με 5 ώρες στα δικά μου χείλη, είναι αρκετά ενυδατικό και δεν κάνει γραμμές, κάτι το οποίο λατρεύω γιατί πραγματικά απεχθάνομαι οτιδήποτε αφήνει αυτές τις άσπρες γραμμές μετά από ώρα στα χείλη. Το φοράω με δύο τρόπους αναλόγως εάν θέλω να είναι έντονο και να μην περάσω απαρατήρητη το τοποθετώ κανονικά με το πινελάκι που διαθέτει η συσκευασία, ή πιο απαλά δίνοντας ένα χρώμα υγείας στα χείλη κυρίως για τις πρωινές ώρες. Η τιμή του ανέρχεται στα 11 ευρώ περίπου και το προμηθεύτηκα από κατάστημα Sephora της πόλης μου. 




Σειρά μου τώρα λοιπόν να σας μιλήσω και εγώ (Sofia), για το permenant make-up lip tint  της εταιρίας Bell. Η εταιρία αυτή καταρχάς να σας ενημερώσω ότι είναι Πολωνική και είναι αρκετά διαδεδομένη εκεί, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη στην οποία και εξάγονται τα προϊόντα της.
Στην Ελλάδα μπορείτε να βρείτε τα stand της εταιρίας αυτής σε διάφορα μαγαζάκια τύπου 1 ευρώ, καθώς τα καλλυντικά αυτά είναι αρκετά οικονομικά.
Τα lip tint της βγαίνουν σε 6 αποχρώσεις αλλά στην Ελλάδα κυκλοφορούν μόνο οι τρεις: το νούμερο 02, 03 και 05 ή τουλάχιστον μόνο αυτά έχω δει στα stand σε όσα μαγαζιά έχω βρει την συγκεκριμένη εταιρία. Το χρώμα που έχω εγώ στην κατοχή μου  είναι το νούμερο 05 και είναι ένα σκούρο φούξια και το οποίο μπορώ να πω είναι ένα αρκετά καλό dupe για το lip stain των sephora που σας ανέφερε και πριν λίγο η Dina, από άποψη χρωματικής απόδοσης με την διαφορά ότι αυτό έχει περισσότερη γυαλάδα σε σχέση με το stain των sephora που είναι σχετικά ματ .
Κρατά για αρκετές ώρες στα χείλια σας αλλά δυστυχώς άμα φάτε ή πιείτε κάτι μετά από πολύ λίγη ώρα αρχίζει και φεύγει και φεύγει ανομοιόμορφα, δηλαδή συγκεντρώνεται στις γραμμές με αποτέλεσμα  να δείχνει τα χείλια σας αφυδατωμένα και ‘ζαρωμένα’. Εγώ για να το αποφύγω αυτό εκτός του ότι πριν το τοποθετήσω ενυδάτωνα καλά τα χείλη μου, έβαζα μια μικρή ποσότητα του lip tint στο χέρι και το περνούσα ελαφρά στα χείλια δίνοντας έτσι ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα.
Η τιμή αυτών των lip tint κυμαίνονται στα 6 με 7 ευρώ, αναλόγως σε πιο μαγαζί θα τα βρείτε. 



Αυτά από εμάς, πολλά φιλιά τα λέμε στο επόμενο post!!
With love Dina and Sophia  
 xoxo 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου